Pogosta vprašanja

Kdaj prejmem paket, če izdelke iz spletne prodajalne (ne velja za sladice po naročilu) danes?

Trudim se, da naročila čim prej odpošljem. Izdelki na zalogi, naročeni do 13.00 ure, ki bodo plačani po povzetju, bodo odposlani že isti dan. Paket bo pri vas naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku dveh delovnih dni – obljubim; razen, če se kaj hudo ne zalomi ali zmanjka zaloge. Pri plačilu po predračunu bodo izdelki odpremljeni takoj, ko bo plačilo izvedeno.

Ali me dostavljavec pred dostavo paketa obvesti?

Podjetje GLS vam bo na dan dostave poslalo SMS sporočilo o približni uri dostave paketa.

Kako plačam paket?

Na voljo imate dve možnosti. Paket lahko plačate dostavljavcu dostavne službe GLS z gotovino, ko vam bo dostavil paket domov, v službo… ali po predračunu (UPN nalogu, pri referenci navedite številko računa). Način plačila, ki vam bolj ustreza, lahko izberete ob zaključku nakupa.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Če naročite izdelke v spletni trgovini (ne velja za naročila sladic) v skupni vrednosti 50,00 € ali več,  vam stroške dostave v celoti častim jaz. Pri nakupu od 25,01 € do 49,99 € je strošek dostave 2,00 €. Pri nakupih do 25,00 € je strošek dostave 3,90 €. Drugih skritih stroškov ni :).

Lahko paket osebno prevzamem?

Seveda. Osebni prevzem je možen v Ljubljani, na sedežu podjetja, po vnaprejšnjem dogovoru. Ob koncu spletnega nakupa v opombo napišite, da bi radi paket osebno prevzeli (ne pozabite pripisati svoje telefonske številke) in se bomo dogovorili, kdaj ga lahko pridete iskat.

Kdo lahko kupuje v spletni prodajalni?

V moji spletni prodajalni lahko kupuje vsaka fizična ali pravna oseba. Vseh strank sem zelo vesela.

Ali cene vključujejo DDV?

Vse cene že vključujejo DDV.

Do katere ure lahko naročam v spletni prodajalni?

Moja spletna prodajalna je “odprta” 24 ur na dan, vse dni v letu, zato lahko svoj paket naročite kadarkoli, tudi sredi noči :).

Ali lahko kupljeno blago vrnem?

Kot kupcu vam pripada pravica, da v 14-ih dneh po prevzemu vrnete kupljene izdelke, če z njimi niste zadovoljni. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani s strani kupca, neuporabljeni in v originalni embalaži. Priložiti morate tudi kopijo računa.

Kje lahko to preverim, če sem pravilno oddal naročilo?

Po uspešno oddanem naročilu vam pošljem povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto. E-mail bo vseboval seznam naročenih izdelkov in končno ceno paketa.

Med pogostimi vprašanji ni odgovora na vprašanje, ki te zanima?

Ni problema! Pošljite mi e-mail na info@ljubezennaprviugriz.si in z veseljem bom odgovorila na vsa vaša vprašanja.

Iščem izdelek, ki ga v spletni prodajalni ni. Kaj lahko storim?

Če iščete določen izdelek in ga ne najdete, mi lahko opis izdelka ali fotografijo pošljete e-mail na info@ljubezennaprviugriz.si.Izdelek bom poiskala pri dobaviteljih ter vam sporočila ceno in dobavni rok.